W publikacji Fundacji Szkoła z Klasą znajdziesz doświadczenia z edukacji zdalnej uczniów i uczennic, nauczycieli i nauczycielek, dyrektorów i dyrektorek oraz rodziców. Dotyczące relacji, ale także wyzwań cyfrowych.

“Obawiamy się, że jeżeli doświadczeń z czasu zamknięcia szkół nie poddamy refleksji, to bardzo szybko wrócimy na utarte szlaki. Będziemy tylko bardziej zmęczeni, mniej uważni, a nauka płynąca z czasu kryzysowej edukacji zdalnej może zostać zapomniana.” – piszą we wstępie Agata Łuczyńska (prezeska zarządu Fundacji) oraz prof. Jacek Pyżalski (pedagog, edukator, badacz zachowań dzieci i młodzieży w sieci).

Wśród przytoczonych doświadczeń wiele dotyczy budowania relacji z pomocą nowych technologii, nierówności w dostępie do nich i ich konsekwencji, nauczania online.

Publikację pobrać możesz tutaj.